Wat zeggen onze klanten

Luc C.

Auto prachtig hersteld.
Zeer vriendelijk ontvangen en zeer snel geholpen.

Vincent V.

Wagen perfect hersteld en zeer mooi spuitwerk!! Top carrosserie!
Goede communicatie, duidelijke afspraken en zeer goede service!
Kortom zeer tevreden!

Gerty V.L.

Top carrosserie, top service. Zeer aangename mensen .

Cindy V.R.

Super vriendelijke service, snel en efficiënt!

René D.V.

Na wat mindere ervaringen bij een ander bedrijf, gekozen voor carrosserie Jo.
Wij zijn zeer content afspraken worden nagekomen en zijn vriendelijk geholpen. De uitgevoerde werkzaamheden zijn zeer netjes gedaan aan een correcte prijs.
Dank u.

Gerrit H.

Al veel ervaring met andere carrosserie bedrijven, Frantz & Kim zijn TOP! De beste prijs voor perefect werk!!

Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.