Wat zeggen onze klanten

Amber

Goede service met heel vriendelijke mensen. Auto was een dag eerder gemaakt dan voorzien en was zelfs gekuist toen ik hem terug kreeg!
Zeer tevreden!

Caroline H.

Via mijn verzekering terechtgekomen bij Carrosserie Jo, super blij met het resultaat! Heel goede service, correct en enorm vriendelijke mensen! Ik had ook een vervangwagen ter beschikking. Hun werk is op elk gebied perfect tot in het detail dus dat maakt ook het verschil om voor hen te kiezen! Moest het ooit nodig zijn kies ik sowieso terug voor hen! 🙏🏻 Bedankt om zo goed voor mijn autootje te zorgen! Zo blinken 🤩😊

Cindy V.R.

Super vriendelijke service, snel en efficiënt!

Gerrit H.

Al veel ervaring met andere carrosserie bedrijven, Frantz & Kim zijn TOP! De beste prijs voor perefect werk!!

Caroline V.B.

TOPSERVICE bij Carrosserie TOP
Ik had vandalisme aan de volledige linkerzijde van mijn wagen door meerdere krassen. Kim en Frantz hebben mijn wagen perfect hersteld. Zeer vriendelijke ontvangst en supersnelle service. Zeker een aanrader. Nog eens dikke merci.

Julie BTO

Top service! Snel geholpen, het resultaat was super. Auto proper terug ontvangen ook. De communicatie verliep zeer vlot. Nogmaals bedankt 😊!!! Groetjes

Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.